CALL: 019 7561641 / 017 4259228

.

PROSEDUR UNTUK NEGARA ASING

Pada masa kini juga syarikat Profesional Pemulihan Data adalah sangat jarang berlaku di setiap negara .Data Pemulihan juga merupakan perkara yang tidak diketahui untuk banyak industri dan personals berkaitan. Malah Orang ramai sangat peduli tentang nilai data .Some daripada mereka cuba banyak cara tidak mahir seperti perisian, penyelesaian talian, dan lain-lain. untuk mendapatkan data kembali .But mereka tidak tahu berjalan walaupun cuai memandu yang terlibat dalam kemalangan boleh membuat data secara kekal tidak boleh pulih dan rosak.

           Apabila media storan yang gagal, anda perlu menjaga lebih lanjut mengenai media .Self diagnosis atau apa-apa ujian perisian boleh membuat data rosak sepenuhnya .So pertama pelanggan perlu mencari sebuah syarikat Profesional untuk mendiagnosis pemacu tahu apa masalah dan kemungkinan pemulihan .Ia adalah keputusan yang sangat penting yang anda mencari sebagai profesional. Sejak proses pemulihan data adalah sangat rumit dan kerja berisiko.

            Pemulihan data adalah seperti pembedahan pada tubuh manusia. Kadang-kadang tak boleh pulih kerosakan data boleh berlaku kepada data oleh kepercayaan kakitangan mahir lain atau syarikat sebelum menghampiri kami. Proses pemulihan adalah sangat rumit, ganti rugi sekali tambahan adalah disebabkan oleh pemulihan data tidak berjaya tangan ia menjadi hampir mustahil untuk mendapatkan semula data.
SMART DATA RECOVERY, Abu Dhabi menyediakan perkhidmatan pemulihan data yang berjaya di seluruh dunia selama bertahun-tahun.

Sebelum menghantar media Penyimpanan kepada Kami:
Membungkus media dalam apa-apa kotak bertutup rapat bahawa jatuh, berjabat tidak boleh melaksanakan atau bergerak pemacu.
Pastikan untuk memilih selamat dan profesional perkhidmatan kurier untuk penghantaran
Simpan nombor pengesanan dan mengesan pergerakan kurier.
Pastikan anda menulis alamat lengkap, nombor telefon dan ID e-mel.

PEMULIHAN PROSEDUR:

Kami akan mendaftarkan memandu dengan semua butir-butir itu dan bahagian-bahagian bersama-sama dengan ia.
Kami akan menghantar Resit dan diimbas imej-imej media Penyimpanan sebagai bukti untuk penerimaan pemacu.
Kemudian kita akan memindahkan media untuk seksyen dijamin Teknikal kami .Untuk kes normal Dalam masa 24 jam, kami akan memberikan anda laporan diagnosis (yang menetapkan masalah yang tepat, caj, pemulihan kemungkinan, tempoh masa untuk pemulihan, dan lain-lain) melalui e-mel atau telefon.
Selepas mendapat pengesahan, hanya kita akan memulakan prosedur pemulihan.
Dalam setiap peringkat pemulihan anda boleh meminta kemas kini, dan kami akan memberi anda maklumat terkini mengenai setiap perkara penting mengenai cakera.
Selepas proses pemulihan, kami akan menghantar struktur data untuk mematuhi data.
Selepas mematuhi data, kita akan memindahkan data kepada cakera keras baru dan selepas ini sahaja kita akan menerima pembayaran.
Kami akan menghantar pemacu rosak bersama-sama dengan pemacu keras baru melalui kurier.
Kami menghantar cakera keras yang baru dengan menyulitkan dengan kata laluan, jadi kami boleh memberi jaminan keselamatan data semasa penghantaran juga.
Anda perlu menghubungi bahagian teknikal kami untuk kata laluan selepas menerima drive, maka kami akan menghantar kata laluan untuk penyahsulitan melalui e-mel.
Selepas mematuhi pengumpulan drive, kita akan menyimpan data dalam media kami hanya untuk 5 hari, kemudian kita akan memusnahkan data dari media kita.
Data Pemulihan Syarikat Malaysia, Data Pemulihan Syarikat Pulau Pinang, Data Pemulihan Syarikat Johor, Data Pemulihan Syarikat KL, Data Pemulihan Syarikat Kuala Lumpur